субота, 20. новембар 2010.

Po vasim receptima...;))

Kao sto ste mogli da primetite, u poslednje vreme me nema tako cesto na blogu, ali trudim se da pratim sta se fino kuva kod vas. A posto ste ovog i narednog meseca moji dragi gosti na blogu, resila sam da se za promenu uputim kod vas u goste... i evo sta se fino kuvalo, mesilo i peklo ovih dana po vasim receptima, nesto i po dva puta!;))

Za slicice u kolazu koji ovde vidite, moram se zahvaliti nasoj Tadeji sa bloga T&T kitchen koja je me je uputila u "tajne" seckanja i pravljenja jednog ovakvog virtuelnog prozora... draga moja, hvala ti punoo na pomoci!;))) A evo sta se pravilo:


Korpice od parmezana

Recept za ove dekorativne korpice od parmezana mozete pronaci na blogu Parfe-Dunja, uz vrlo lepo i prakticno objasnjenje u slikama kako se one prave. Koristila sam kupovni, vec naribani parmezan koji se ovde obicno moze naci u kesicama od 50 g i to mi je bilo dovoljno za 4 korpice.
Zaista se brzo naprave i zgodne su jer se mogu pripremiti ranije i napuniti pre nego sto Vam dodju gosti.

Dunja je u ovim korpicama servirala finu salatu od azuki pazulja, a ja sam ovog puta pripremila salatu od sveze sargarepe, kupusa i praziluka. Povrce se isecka na tanke rezance i zacini sa malo limunovog soka i ulja, pa ako volite mozete dodati i saku seckanog kikirikija ili posuti sa malo propecenog susama.;))

Tortice od karfiola i carskog mesa

Na Aninom blogu Sta ima za veceru odavno su mi privukle paznju ove tortice od karfiola. Sve se zapravo vrlo jednostavno napravi i odlicno je toplo predjelo ili cak moze biti i fini lagani rucak.

Jedini problem je bio sto nisam imala odgovarajuce posudice u kojima bi ih pekla, pa sam morala da improvizujem sa malim serpicama i verujem da je to bio razlog sto tortice bas i "nisu htele" da izadju sasvim glatko iz kalupa, pa bih za sledeci put na dno posudica stavila po jedan krug isecen od masnog papira... inace vrrrrrlo su ukusne!;))

Pain au chocolate

Da li je dovoljno ako vam kazem da sam ove slatke rolnice pravila dva puta, i to u razmaku od svega par sati... khm, i to zato sto je prva tura planula dok ste rekli "keks"!

Jaaako su fine i moja vam je preporuka da odmah napravite duplu meru... za nadev sam stavljala kockice cokolade (za kuvanje), a u drugoj turi sam ih poprskala sa malo rastopljne cokolade... to je bilo za "photo session"!;))

Receptic mozete naci na Mirjaninom blogu Cooking by Ruza123 .;))


Riza sa graskom i piletinom a la Nenno

Nemojte da vas zbuni zasto link iz gornjeg naslova vodi do recepta na mom blogu... radi se o jednom finom i brzom rucku koji sam napravila prema uputstvu mog gosta-kuhara. I mada imam veliko poverenje i ne sumnjam u njegov izbor, zelela sam da isprobam ovu kombinaciju jer nisam do sada pravila na takav nacin... i mogu vam reci da je zaista odlicno!;))

Najlepse od svega je sto se vrlo brzo sve napravi, i vec za sat vremena rucak je na vasem stolu... riza dobije tako neki fini slatkast ukus, a tek kockice piletine ispod hrskave korice od sira, mmm... rucak koji zasluzuje reprizu jos puno puta!;))


Majine kiflice

Naravno, cuvene kiflice nase Maje sa bloga Cooks and Bakes ... ako ih jos niste isprobali, trkom po receptic i odmah zatim u kuhinju!;)) Salim se... ali stvarno su dobre i od jedne mere vam izadju dva puna pleha najfinijih kiflica... ma, odlicne su i ako ostanu za sutra!


Eh, sta jos reci... sve ce vam biti jasno ako kazem da sam se nekoliko puta vracala kod Maje na blog da bih odstampala recept (jedan primerak za komsije, nekoliko za baku i njene prijateljice, pa za moje drustvo, itd.)... moracu ponovo da ih pravim!;)))

15 коментара:

  1. Ti si čudo i tako dobra duša ;), sve što si isprobala izgleda savršeno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ti si prava:)) tako ti to mi kažemo, mislim da me razumiješ! Isprobavajući tvoja jela još malo pa neću moći ulaziti na vrata! Tako su dobra, ne možeš stati!

    ОдговориИзбриши
  3. Ma, ti si pravi laf. Sve mi je jasno! Pored toga što odlično pripremaš hranu, ti si jedno veliko srce! Sve si odlično uslikala i naravno, u ukus ne sumnjam, jer TI si sve već tako dobro rekla;) Ljubim te, dobrice jedna!

    ОдговориИзбриши
  4. Jos nesto, tvoj recept za "Mak kocke" moram proselediti skoro svima koji su ih probali;) Rekla bih da i ovo ide u prilog tvom kulinarskom umeću;)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Maslincice, hvala Snjezo...e, bas si me nasmejala!;)))
    Nale moja, hvala ti...a taj receptek za mak kocke mi je posebno drag, to je mama nekada pravila pa mi je cak slala u paketu dok sam jedno vreme zivela u NS, i uvek se setim toga kad ih probam!;)))

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da su ti se dopale posudice od parmezana i da su ti uspjele. A da se može napraviti od onog sitnog iz kesice, to nisam znala ja. Ma super, koji put nemam pravog, a i nema ga baš svugdje, a ovog u svakom malom dućanu. Volim ga imat u frižideru, jer kad mi se na brzinu najave neki gosti, sve salate volim poslužit u njima, od obične zelene, pa do mesnih i ribljih. Baš si prava majstorica.

    ОдговориИзбриши
  7. Bas lep gest, i zaista si se pokazala po ko zna koji put, i kao predivna osoba i kao vrsna kuvarica. Hvala sto si probala kiflice, meni su omiljene, to je jedna od prvih stvari koje sam samostalno napravila, a recept je mamin, pa mi je uvek drago kad neko proba taj recept. Sasvim slucajno sam ih pravila sinoc, pa ponovo danas :)
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Minjoncic, ti si zaista izuzetna zena! Da te nema, trebalo bi te izmisliti! :-****

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasan kolaž i izbor recepata, a ponajprije gesta! Svaka čast! Drago mi je da su upute pomogle. Veselim se novim kolažima i papici! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlično Lana ! Super si recepte odabrala i jako dobroih pripremila. Posebno su me moram priznati privukle kiflice sa čokoladom :) , ali i sve ostalo. Jako lijepe slike !!

    ОдговориИзбриши
  11. Sve je tako fino..snjeza isprobava i kaze da ce se udebljati,ali ja se debljam samo gledajuci ove tvoje delicije !!!
    Divna si i nezamjenjiva !!

    ОдговориИзбриши
  12. Sve izgleda savrseno, sve pohvale!!! I, naravno, pohvale za ovaj predivan gest :))) Puno te pozdravljam

    ОдговориИзбриши
  13. Uh draga moja sve apsolutno savršeno izgleda! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Obožavam tvoje recepte, fotke i tvoj Blog, svrati na moj Blog za nagradu :)))

    ОдговориИзбриши